Meytarim – חיפוש עבודה

פורטל מיתרים – מחפשים עבודה ומוצאים!

פרסום חוצות

תוכן עניינים

חיפוש עבודה בפרסום חוצות – מהם תהליכי העבודה

פרסום הוא למעשה מערך שלם של ערוצים דרכם מגיע המותג אל קהל היעד שלו בכדי להעביר לו מסרים שיווקיים. ערוצים אלה כוללים פרסום בפייסבוק, באינטרנט ובגוגל, הם כוללים פרסום ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונות, הם כוללים פרסום בפליירים, עלונים ואירועים למיניהם והם כוללים גם פרסום חוצות, קרי פרסום בשלטי רחוב. כאשר אתם מחפשים עבודה בתחום של פרסום חוצות, עליכם להכיר את תהליכי העבודה מהקונספט ועד השלט התלוי ברחוב, על מנת להבין מהם השלבים השונים בהם תוכלו להשתלב ומהם השלבים בהם תרצו לרכוש מקצוע ולהתמחות. חלק מן השלבים הם ייעודיים ובלעדיים לתחום זה, וחלק מן השלבים מאפשרים לכם לעסוק בפרסום גם בערוצים נוספים מעבר לערוץ הספציפי של פרסום החוצות.

מהם תהליכי העבודה בתחום של פרסום החוצות?

כאשר אתם הולכים או נוסעים ברחוב ורואים שלט פרסום גדול, המדובר בשלט שעד להצבתו במקומו התנהל תהליך ארוך ומקצועי שהביא אותו לשם. התהליך מתחיל בגיבוש הקונספט הפרסומי. שלב זה מבוצע במסגרת משרדי פרסום או במסגרת הפקות דפוס בשיתוף עם הלקוח ועם מעורבות של אנשי פרסום ושיווק. בהמשך לכך, מתוכנן ומעוצב הפרסום עצמו, ובכלל זה צבעים, אלמנטים גרפיים, טקסט וקופירייטינג וכל פרט אחר שאותו אנו רוצים לשלב בשלט. כל אלה מגובשים אל תוך קובץ גרפי אחד שמועבר לבית דפוס ושם מודפס הקובץ במכונות דפוס רחבות על גבי חומרים עמידים כמו שמשונית, בד או מדבקות פלסטיות. במקרים רבים, מודפסת המודעה במספר חלקים שלאחר מכן מחוברים זה לזה בזמן הצבת השלט בחוצות. רק בשלב הזה מגיע צוות תפעולי אל השטח ותולה למעשה את השלט במקומו.

איפה אתם יכולים להשתלב?

כעת כשאתם יודעים את התהליכים השונים המעורבים בתהליך הכולל של פרסום חוצות, תוכלו להחליט באיזה מהם תרצו להשתלב ולהתמקצע. אם תבחרו בשלב האחרון של הצבת השלט, הרי שמדובר בתחום מאוד ממוקד וספציפי. לעומת זאת, שלב העיצוב הגרפי  והפקות הדפוס פותח בפניכם פתח לביצוע עבודות ופרויקטים נוספים גם בערוצי פרסום נוספים כמו עלונים, חומרים שיווקיים, פוסטרים, שלטים לאירועים וכן הלאה.

עיצוב גרפי גם בדיגיטל

אם תבחרו בתחום הספציפי של עיצוב גרפי, תוכלו למנף את המקצוע שלכם הרבה מעבר לתחום של פרסום חוצות. תוכלו להשתלב גם בפרויקטים פרסומיים ושיווקיים בדיגיטל, פרסום באינטרנט, ברשתות חברתיות, בעיתונות, בתקשורת האלקטרונית וכדומה. הכל תלוי ברצון שלכם, בהעדפות שלכם, בכישורים שלכם ובתחום שבו תרצו לבסס את העתיד המקצועי שלכם.

תפקידי הנדסאי מבוקשים

הנדסאי הוא איש מקצוע בעל אוריינטציה טכנולוגית יישומית המסיים בהצלחה את לימודיו במכללה טכנולוגית מובילה הנמצאת בפיקוח של המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע (מה"ט). מסלול ההכשרה של הנדסאים בישראל מתבצע במשך כשנתיים, בהתאם למחלקת הלימוד, ובסיום הלימודים מקבלים תואר טכנולוגי – הנדסאי, והתעודה היוקרתית פותחת דלתות בשוק העבודה. כדאי לדעת כי לימודי הנדסאים בישראל החלו

קרא עוד »

דרושים חברות הייטק

  שוק העבודה בתעשיית ההייטק בישראל מתפתח במהירות. חברות הייטק תמיד מחפשות אנשים חדשים עם כישורים מיוחדים. זה הזמן המושלם למי שרוצה להתחיל קריירה מרתקת בתעשייה הזו. גיוס והשמה להייטק זמין יותר מתמיד. חברות מציעות מגוון רחב של משרות בתחומים כמו פיתוח, נדסת תוכנה ואבטחת מידע. במאמר זה, אנו נסביר את המגמות העכשוויות ונציג את

קרא עוד »

עריכת וידאו למובייל

בשנים האחרונות, עריכת וידאו במכשירים ניידים הפכה לנגישה ופופולרית מתמיד. היכולת ליצור תכנים איכותיים ומקצועיים ישירות מהסמארטפון היא יתרון גדול עבור יוצרי תוכן, אנשי שיווק ואפילו חובבים. במאמר זה נסקור את היתרונות, הכלים והטכניקות לעריכת וידאו במובייל, ונספק טיפים חשובים ליצירת תוכן וידאו מרשים ומקצועי. יתרונות עריכת וידאו במובייל 1. ניידות וגמישות היתרון המרכזי של

קרא עוד »

למה כדאי לכל עסק לפרסם בטלגרם

בעידן הדיגיטלי המתקדם בו אנו חיים, עסקים מחפשים דרכים חדשות ויעילות להגיע אל קהל היעד שלהם ולהרחיב את הנוכחות הדיגיטלית שלהם. אחת הפלטפורמות שצוברת פופולריות עצומה בשנים האחרונות היא טלגרם. עם יותר מ-700 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם, טלגרם מציעה לעסקים מגוון כלים ויתרונות שיכולים לסייע בפרסום ובהפצת מסרים. במאמר זה נתעמק בסיבות לכך שכל

קרא עוד »

איך לבחור שירותי קידום אתרים

בחירת שירותי קידום אתרים (SEO) נכונים היא משימה חשובה עבור עסקים המעוניינים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ולהגדיל את התנועה לאתר. עם כל כך הרבה ספקים בשוק, חשוב לדעת למה לשים לב וכיצד לבחור את השירות המתאים ביותר לצרכים שלך. במאמר זה נציג קריטריונים חשובים והמלצות שיעזרו לך לבחור את שירותי הקידום המתאימים לעסק שלך.

קרא עוד »

חמש טעויות נפוצות בפרסום בטלגרם וכיצד להימנע מהן

פרסום בטלגרם הפך לחלק משמעותי באסטרטגיית השיווק של עסקים רבים. עם זאת, כמו בכל פלטפורמה, ישנן טעויות נפוצות שמפרסמים עלולים לבצע, מה שיכול לפגוע בתוצאות הקמפיין. במאמר זה נסקור חמש טעויות נפוצות בפרסום בטלגרם ונציע דרכים להימנע מהן, כדי למקסם את ההשפעה וההצלחה של הקמפיינים שלכם. חמש טעויות נפוצות בפרסום בטלגרם וכיצד להימנע מהן  

קרא עוד »
מודעות: