Meytarim – חיפוש עבודה

פורטל מיתרים – מחפשים עבודה ומוצאים!

משאבי אנוש

תוכן עניינים

משאבי אנוש הוא מקור לחוזקו וחוסנו של כל ארגון, גדול או קטן. הרמה המקצועית של העובדים היא הנגזרת הישירה של המוניטין של הארגון. ככל שהעובדים מקצועיים, יעילים ואמינים יותר, כן הארגון בכללותו מצליח יותר, מכיוון שאנשי מקצוע טובים מצליחים לזכות באמונם ובנאמנותם של הלקוחות. השאלה הגדולה היא איך לאתר את אותם העובדים היקרים מפז, שיתרמו להצלחתה של החברה? כאן נכנסות לתמונה חברות משאבי אנוש.

תפקידן של חברות משאבי אנוש

התפקיד של חברות השמה נשמע פשוט – לאתר אנשים המתאימים למשרות השמה, אך כשם שהמשימה נשמעת פשוטה, כן היא מורכבת. לכאורה, כל שיש לוודא הוא שלמועמד הרלוונטי יש את ההשכלה או ההכשרה התיאורטית המתאימה, ניסיון רצוי ושיש הלימה בין השכר המוצע לציפיות השכר שלו. הלכה למעשה, העולם מורכב הרבה יותר מהסכמה הברורה הזו. קודם כל, במקצועות רבים בשוק העבודה המודרני, פשוט אין השכלה פורמלית שיכולה להצביע על ידע מקצועי בתחום המבוקש, וגם אם כן, תואר או קורס מקנים ידע כללי, על פי רוב, במשרה ספציפית נדרשת התמחות צרה בעניין מוגדר, שמצריכה ניסיון מעשי.

מעבר לזאת, פרט לידע המקצועי, חשוב כמה שלא יהיה, ישנם פרמטרים חשובים ביותר שמגדירים עובד טוב. מוסר העבודה והאופי של העובד משפיעים על ביצועיו של העובד ועל הערכיות שלו לארגון. מסיבה זו, יש לבחון את העובד לא רק לפי התעודות שהוא מציג והעובדות שהוא מספר על עצמו, אלא גם לנסות ולעמוד על אופיו. כאן נכנסים לתמונה מרכזי הערכה, מבדקי גרפולוגיה ובדיקות פסיכוטכניות למיניהן.

חברות משאבי אנוש עם התמחות

כאמור, שוק העבודה בכללותו מציע מגוון רחב ביותר של מקצועות, כאשר המגייסים צריכים להבין במידה רבה את התחום שעבורו הם פועלים. מסיבה זו, חברת השמה מקצועית לא יכולה להציע שירות עבור כל המשרות באשר הן, אלא להתמקצע בנושא מסוים. מסיבה זו, ישנן חברות שמגייסות עבור ענף ההיי-טק, אחרות מתמקצעות בענפי הניקיון והשמירה ואחרות בוחרות בנושאי רפואה. המגייסים עוברים הכשרה ייעודית, ולומדים להכיר את התחום שבו מתמקצעת החברה.

המשמעות היא שהמגייסים מכירים את דרישות התפקידים השונים, מכירים את התארים ואת ההכשרות הנדרשות למקצוע ומכירים את שוק התעסוקה, לרבות מעסיקים גדולים וקטנים יותר. ההיכרות הזו נותנת לחברות השמה הרבה נקודות זכות הן בקרב המעסיקים והן בקרב מחפשי העבודה, ומאפשרת לחבר בצורה נכונה בין העובד למעסיק.

למה כדאי לחפש עבודה בעזרת חברת משאבי אנוש?

פנייה ייעודית לחברת משאבי אנוש המתמחה בתחום ספציפי שבו אתם מחפשים עבודה צפויה להניב פירות טובים. למה? כי החברה לומדת אתכם כעובדים, לרבות ההכשרה והניסיון שלכם, והיא דואגת לשווק אתכם מול החברות הרלוונטיות במשרות שמתאימות עברכם. מעבר לזאת, לחברת ההשמה יש יכולת להתמקח עם החברה המגייסת על תנאי ההעסקה, ולהשיג עבור עובדים טובים תנאים משופרים.

חברות השמה הן חלק בלתי נפרד משוק העבודה המודרני, ותרומתן בתחום הגיוס וההשמה הולך ועולה כל הזמן בזכות התמקצעות ספציפית וידע מעמיק.

תפקידי הנדסאי מבוקשים

הנדסאי הוא איש מקצוע בעל אוריינטציה טכנולוגית יישומית המסיים בהצלחה את לימודיו במכללה טכנולוגית מובילה הנמצאת בפיקוח של המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע (מה"ט). מסלול ההכשרה של הנדסאים בישראל מתבצע במשך כשנתיים, בהתאם למחלקת הלימוד, ובסיום הלימודים מקבלים תואר טכנולוגי – הנדסאי, והתעודה היוקרתית פותחת דלתות בשוק העבודה. כדאי לדעת כי לימודי הנדסאים בישראל החלו

קרא עוד »

דרושים חברות הייטק

  שוק העבודה בתעשיית ההייטק בישראל מתפתח במהירות. חברות הייטק תמיד מחפשות אנשים חדשים עם כישורים מיוחדים. זה הזמן המושלם למי שרוצה להתחיל קריירה מרתקת בתעשייה הזו. גיוס והשמה להייטק זמין יותר מתמיד. חברות מציעות מגוון רחב של משרות בתחומים כמו פיתוח, נדסת תוכנה ואבטחת מידע. במאמר זה, אנו נסביר את המגמות העכשוויות ונציג את

קרא עוד »

עריכת וידאו למובייל

בשנים האחרונות, עריכת וידאו במכשירים ניידים הפכה לנגישה ופופולרית מתמיד. היכולת ליצור תכנים איכותיים ומקצועיים ישירות מהסמארטפון היא יתרון גדול עבור יוצרי תוכן, אנשי שיווק ואפילו חובבים. במאמר זה נסקור את היתרונות, הכלים והטכניקות לעריכת וידאו במובייל, ונספק טיפים חשובים ליצירת תוכן וידאו מרשים ומקצועי. יתרונות עריכת וידאו במובייל 1. ניידות וגמישות היתרון המרכזי של

קרא עוד »

למה כדאי לכל עסק לפרסם בטלגרם

בעידן הדיגיטלי המתקדם בו אנו חיים, עסקים מחפשים דרכים חדשות ויעילות להגיע אל קהל היעד שלהם ולהרחיב את הנוכחות הדיגיטלית שלהם. אחת הפלטפורמות שצוברת פופולריות עצומה בשנים האחרונות היא טלגרם. עם יותר מ-700 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם, טלגרם מציעה לעסקים מגוון כלים ויתרונות שיכולים לסייע בפרסום ובהפצת מסרים. במאמר זה נתעמק בסיבות לכך שכל

קרא עוד »

איך לבחור שירותי קידום אתרים

בחירת שירותי קידום אתרים (SEO) נכונים היא משימה חשובה עבור עסקים המעוניינים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ולהגדיל את התנועה לאתר. עם כל כך הרבה ספקים בשוק, חשוב לדעת למה לשים לב וכיצד לבחור את השירות המתאים ביותר לצרכים שלך. במאמר זה נציג קריטריונים חשובים והמלצות שיעזרו לך לבחור את שירותי הקידום המתאימים לעסק שלך.

קרא עוד »

חמש טעויות נפוצות בפרסום בטלגרם וכיצד להימנע מהן

פרסום בטלגרם הפך לחלק משמעותי באסטרטגיית השיווק של עסקים רבים. עם זאת, כמו בכל פלטפורמה, ישנן טעויות נפוצות שמפרסמים עלולים לבצע, מה שיכול לפגוע בתוצאות הקמפיין. במאמר זה נסקור חמש טעויות נפוצות בפרסום בטלגרם ונציע דרכים להימנע מהן, כדי למקסם את ההשפעה וההצלחה של הקמפיינים שלכם. חמש טעויות נפוצות בפרסום בטלגרם וכיצד להימנע מהן  

קרא עוד »
מודעות: